Wednesday, August 15, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012







Ramadhan kini tiba dipenghujungnya maka tibalah Syawal

Semua umat Islam menyambut hari kemenangan ini dengan penuh rasa syukur dan nikmat

Di kesempatan ini saya dan keluarga ingin mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir & Batin

kepada semua kawan-kawan

Mohon maaf jika ada tersinggung atau terasa hati jika ada celoteh dalam blog suam-suam kuku ini menyinggung perasaan sesiapa ;)

Semoga Syawal kali ini dapat mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita dan orang-orang tersayang

Kepada yang nak balik kampung tu hati-hati bawak kereta.. Jangan pikir nak sampai cepat je! Ingat orang yang tersayang ;)

heheh jangan lupa had laju dah diturunkan kepada 80km/j so beringat nti kena saman ;p xpasal-pasal habis duit raya korang bg kat abg2 polis tu T____T

Haaa biasa la raya kan mesti makan xhingat dunia, so makan berpada-pada eh.. Kang sakit perut sapa yang susah.. diri sendiri jugak.. Pastu kang bila terlebih makan mula la meroyan gumuk laa, bj xmuat laa muahahhaha aku la tu ;p

Jaga diri baik-baik

*Hugs*

1 comment:

FarahBaek said...

yana, selamat hari raye gakss..
miss u, rindu nak jumpe..jgn nak meroyan bile baju dah x muat ye..kite mintak ampun & mahap kalo ade slh silap..lebiu..mmuah3