Tuesday, November 17, 2009

Kenapa ek??


Beberapa hari yang lepas, saya telah bermimpi berjumpa dengan seseorang yang memang saya nak jumpa sangat dia...dan dalam mimpi tu saya telah diberitahu ada sesuatu yang berlaku pada dia...saya rasa sangat sedih tapi xtau apa yang menyekat saya untuk bertanya sampai ada orang tengah yang beritahu saya...tapi dia ada bagi something pada saya dan macam xpercaya dan tertanya-tanya kenapa dia bagi saya...penat dah fikir semua sampai la xterfikir..so let it be...tapi walau apa pon yang terjadi even dalam mimpi or bukan secara jujur nya saya sangat gembira dapat berjumpa dengan dia. Hopefully my dream will come true..

Betol ke kalau kita sentiasa terpikir kan seseorang, nanti akan terbawa-bawa dalam mimpi????atau mungkin kah kita terlalu rindu kan seseorang???

Banyak betul persoalan yang bermain dalam kepala ni...ish..ish

2 comments:

yutaka said...

mainan perasaan bawakan dia
di dalam mimpi munculnya kita
mahu bicara tapi tersekat jua
lidah dipenjara matinya kata

bila rindu kuasai jiwa
ke mana pergi,lalunya dia di mata
tak ttinggal dia walau sesaat cuma
wajah si dia terpotret di minda

adakah itu namanya cinta
yang lahir tanpa dipinta
suburnya menular di laman jiwa
nak disekat, kudratku tiada


salam..
sy terbaca coretan rasa anda
mmg sukar apabila asyik teringatkan si dia yang berjaya
menawan mata hati kita..
sy pernah alami situasi yg sama

tny pd kalbu, jika die mahu
maka anda kejarla dia
jika kalbu xpasti, tadahkan tangan berceritalah dengan Penciptamu..

yutaka..
www.yutaka2109.blogspot.com

yaNa MaLeK said...

yutaka: bestnye nama:P
thanks for dropping by my blog..heheh malu lak..ur wording tu sgt meaningful..
i dah tgk ur blog..what an interesting blog u have..sangat puitis..

nice knowing you:)