Wednesday, November 4, 2009

I need a haircut

I do really need a hair cut rite now..coz my hair is super long..NO? ok i'm a bit exaggerate..not to long but for me it's long enough..sbb nye i'm not wearing a normal  'anak tudung' ..i used to wear it but i rase rimas..nti cm pekak ..lalalala..i just pakai yg scarf yg nipis tu..then my hair akan di ikat..so skng my hair sudah mencapai tahap piawaian..sapa yg kenal i sure tau..plus i menghadapi masalah hair falls yang pada i sangat mengerikan..takot bold..kirenya kat bilik dipenuhi dgn rambut sahaja mcm salon dah jadi nye..ok once agaim i'm exaggerating..hahha

what hairstyles i should opt ye???
mybe should asked stylish make something different?

petang ni sudah set dengan my sister untuk pergi mencari salon bagi mencantas rambut ku yang panjang ni...so after work off we go to shopping mall..yahoOOoo :)


1 comment:

yatisalem said...

hi;

Kepada sesiapa yang berminat untuk join member dibawah saya dan beli mana-mana product USANA rebate rm24 dan free salah satu item handmade jewelry saya ,sila rujuk website dibawah untuk keterangan lanjut


USANA ;selepas 5 hari bersama USANA berat saya turun 4kg dan kesihatan saya bertambah baik(sila nyatakan penyakit yang anda hadapi sekarang)-kini sudah 40 hari saya bersama USANA dan berat saya turun 10kg tanpa senaman(berat akan turun secara natural bersama program diet dan pemakanan yang sesuai ).Disamping itu juga USANA mempunyai rangkaian product untuk seluruh kesihatan kita .nyatakan penyakit anda dan saya akan advice product USANA yang sesuai

pendaftaran keahlian rm99(sesudah menjadi member anda akan diajar bagaimana membeli USANA secara online dan tidak perlu pergi ke outlet sendiri untuk mendapat barang kerana barang anda akan dihantar terus oleh HU USANA by city link ,rm4 untuk shipping seluruh malaysia tidak mengira berat pesanan anda.Saya juga akan membimbing anda untuk menjadi distributor bagi product USANA secara online khususnya)

add saya di ym anda;
usana_yatisalem

http://www.usana.riqzmiecreation.com/

http://www.riqzmiecreation.com/